dimarts, 17 de juny del 2008

BENVINGUDES i BENVINGUTS

Aquest blog ha nascut amb la intenció de fer arribar a tothom, qui pugui interessar, la informació que reenvio als meus contactes a través del correu electrònic.

Aquest blog ha nascut gràcies a l'ajuda directe de la Sussi, la Sandra i el Josep i a l'interès de l'Elisabeth, l'Esther, en Pere, en Santi i la Verònica. que em descuido algú?

DE MOMENT ESTIC EN OBRES!

Si ets nou/nova i voldries rebre aquesta informació, deixa la teva adreça electrònica i t'inclouré als meus contactes.

Hi haurà molt de material.

DESITJO QUE T'ENCISI i T'AJUDI A CAMINAR.

petons!

3 comentaris:

Sandra y Pedro ha dit...

Bienvenida a la blogosfera.
Estoy segura que aprenderemos muchas cosas, muy interesantes.
Caminemos juntos.

Susi ha dit...

Hola Maria Mercè!
Em fa molt feliç que hagis trobat aquesta nova via de comunicació que pot ajudar a moltes persones a trobar esperança.
Segueix amb la teva energía terapèutica caminant endavant per anar obrint camí.
Entre tots podem!!
Gràcies!!
Susi

Santi ha dit...

Ja la tenim aquí!

Sigues ben trobada i compta amb mi pel que necessitis.

Una abraçada!!